محصولات شرکت در سه دسته تولیدی ، خدماتی و ترکیبی عرضه میشود.
محصول تولیدی نهایی شرکت، یکی از قالب های رسانه ای است ، که با محتوای مناسب اثر، تکمیل میگردد. هر یک از قالب ها، میتواند در فرم و ساختار مورد نظر سفارش دهنده تولید شود، جزئیات سفارش ، معمولا حاصل صورت جلسه ای است که، از پرزنت های عمومی و تخصصی استخراج میشود.
در فاز خدماتی ، مدیریت ، ارتقاء و پشتیبانی فاز رسانه ای کسب و کارهای مختلف.
مدیریت فنی رویدادهای مختلف اعم از علمی ، آموزشی ، فرهنگی ، سازمانی ، گردشگری، سیاسی ، ورزشی ، اجتماعی و…
مدیریت عرضه ،انتشار، توزیع و تبلیغات محصولات رسانه ای در فضاهای حقیقی و مجازی.
و در نهایت ، پشتیبانی و مشاوره ، جهت کسب و کارهای نوپا در زمینه ( Branding ) ، را نیز میتوان به عنوان بخش ترکیبی محصولات ، معرفی نمود.
بازارهای پنج گانه فضای رسانه ای ایران عبارتند از :
– بخش خصوصی
– بخش مذهبی
– ارگان ها و سازمان ها ( بخش دولتی )
– شبکه های ملی
– شبکه های ماهواره ای
WFC حساسیت و تاکید زیادی بر استفاده از فناوری به روز و برتر در سطح جهان دارد. از منظر نگاه ما فناوری شامل استفاده از تجهیزات سخت افزاری مدرن
، تکنولوژی های نرم افزاری به روز و شناخت تکنیک های جدید در کسب و کارهای امروزی میباشد.
برخی تجهیزات ما شامل : باکس سوئیچ Full HD ، دوربین های آلفا ۷ سونی ، دوربین های ۵d مارک ۳ و ۴ کنون ، رونین S ، دوربین Gopro 6 & 8 ،
میکروفون های دستی و یقه ای قدرتمند ، رکوردر صدا Zoom6 و تجهیزات تکمیلی و جانبی برق و نور و صدا …
نگاه مدیریت عامل WFC تحت تاثیر سوابق هنری و اجرایی وی، پیش از تاسیس شرکت میباشد. نگاهی نشات گرفته از غلبه تفکر هنری بر تفکر مادی . بر این اساس، اعمال شیبی ملایم در حوزه ارتقاء کمی و سودآوری مالی و بالعکس اتخاذ شیبی تند در حیطه توسعه محصول و سازمان، در دستور کار قرار دارد ، چرا که در اولویت قرار دادن کیفیت محصول و اعتنا به منافع و دغدغه های مخاطبین و مشتریان، خود ، مسبب بقا و رشد مستمر و البته حسن شهرت و مقبولیت شرکت خواهد بود. از مصادیق توجه به این مقوله عبارتند از :
حاکمیت سیستم بر سازمان، وجود برنامه ریزی بلند مدت، شرح مبسوط وظایف برای هر کد پرسنلی، تقسیم منطقی وظایف بین بخش ها، ایجاد حس
اختیار،آزادی،آرامش و تمرکز در محیطی که ترکیبی از ضوابط منسجم و روابط دوستانه است، همه این عوامل نشانه ی توجه مدیران بالادستی WFC به
کارکنان و فراهم کردن بستری برای رشد و تعالی آنان است. وجود سیاست های تشویقی و تنبیهی توامان و به کارگیری ساز و کاری برای ارزش گذاری
کارکنان بر اساس توانایی هایشان، محرک هایی است که ما برای حفظ انگیزه و تقویت حس عدالت کاری درمیان کارکنان خود به کار گرفته ایم.
قائل بودن به ارزش های کارکنان، زمینه ساز ایجاد ارزش افزوده تکاثری برای پروژه های تولیدی و خدماتی سازمان است.
ایجاد تصویر ذهنی نرم از WFC بین عامه مردم ، میتواند به بهبود جایگاه سازمان کمک کند. دیدگاه های باز در تعامل با مخاطبین و مشتریان ،
برخورد متواضعانه و درخور شان با همکاران و رقبا ، سازگاری و مدارا با پرسنل و عوامل سازمان بر مبنای برد – برد ، تمام اینها نمونه هایی از
اعتنا به اقشار مختلف مردم است که به نوعی جامعه عمومی را تشکیل میدهند.